The weather is bipolar

3 november 2023 - Oranjestad, Aruba

Ik weet dat jullie net storm Ciaren over het land gehad hebben. Hoeveel en hoevaak het regent houd ik niet meer bij, buienradar heb ik maar verwijderd want het was inmiddels bijna jaloersmakend...de eerste weken waren zo warm dat ik snakte naar regen en verkoeling.

Nou, dat heb ik geweten!! Het heeft zo hard geregend dat ik enorme lekkage had in mijn huisje. Gelukkig inmiddels verholpen.

De wegen veranderen in modderstromen en soms is niet te zien of het een plas op de weg of een kuil in de weg is.

Afgelopen weekend was er een tropische storm ergens aan de overkant en een volle maan. Deze twee fenomenen hebben de zee zo woest en wild gemaakt dat de helft van de stranden weggeslagen zijn. Om 19 uur is het al pikdonker maar bij het licht van volle maan is de zee prachtig... Ik wilde de zee in bij volle maan maar heb het toch maar niet gedaan deze keer 😇. (zie video)

Het is regen seizoen maar dit schijnt allemaal niet normaal te zijn... Gisteren zei een meisje, the weather is bipolar.

Ik begrijp wat ze bedoelt 😉

Ik ben er blij mee, het koelt hier eindelijk wat af!

Geniet van de mooie dingen die de herfst daar in Nederland bij jullie brengt buiten regen en stormen!

1. Joyce:
    3 november 2023
    Ha lieve Sel, Goed dat je ons eraan herinnerd om ook de mooie dingen van de herfst te blijven zien. Vandaag afgewaaide takken geraapt in de tuin en op sommige zaten zulke mooie paddestoelen!
  2. Arie en Nel:
    3 november 2023
    Hee Selma, Je hebt daar ook wel wat wind gehad zien we op je foto. Hier is schuin aan de overkant bij hotel Belvedere ook genoeg blad van de bomen gekomen met de storm. Nu lijkt hier het ergste voorbij. Ondanks alles daar.... geniet er toch maar van. Liefs, Nel en Arie
  3. Christina Huurman:
    4 november 2023
    Lieve Selma,
    Goed je gisteren gesproken te hebben 🩷 is je eerste avonddienst meegevallen?
    Liefs Christina
  4. Martijn en Vanessa:
    5 november 2023
    Klinkt als hetzelfde hier in Amsterdam maar bij jou wordt het tenminste afgewisseld met zon 😉. Geniet er van met een knuffel van ons uit Amsterdam