Geland en uitgepakt, beetje bij beetje geïnstalleerd

10 oktober 2023 - Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba

Gisteren dan echt het koudere Nederland verlaten voor een warm zonnig Aruba.

Les één, zoek niet naar huisnummer want daar zit geen enkele logica in, locatie gegevens, dat werkt 😉.

Uiteindelijk mijn onderkomen bereikt en dat gaat wel een heerlijk stekje worden.

Ik dacht dat ik zuidelijk bloed in me had maar eerlijk is eerlijk... Ik moet wennen aan de warmte. De koude douche (ik heb geen warm water) zag ik tegenop maar is een zegen.

De omschakeling naar een andere tijdzone vraagt nog wat tijd, dus vanmorgen om 4 uur arubaanse tijd (10u nld) was ik mijn koffers uit aan het pakken.

Ik begin mijn weg al een beetje te vinden op het eiland en vanmiddag kon ik zonder navigatie mijn huis weer vinden.... Geloof me, voor mij een hele prestatie 😎!

1. Ellen Nuijen:
    11 oktober 2023
    Een hele mooie tijd en heel veel plezier. 😘
  2. Marian:
    11 oktober 2023
    Dat ziet er niet verkeerd uit om maar niet te zeggen paradijselijk. En meteen ook aan het werk. Net aan Ivo jouw verhaal voorgelezen en foto’s laten zien. Hij moest erg lachen om zuster Selma.
  3. Natasha:
    11 oktober 2023
    Wat ontzettend gaaf wat je bent gaan doen. Veel plezier in je nieuwe onderkomen op zo’n mooi, warm eiland😅😘
  4. Laura Stolwijk-Langenberg:
    11 oktober 2023
    Ik wens jou een hele fijne, gezellige en leerzame tijd toe...., ENJOY 😘
  5. Lianne:
    11 oktober 2023
    Wat leuk om te lezen Selm. Geniet van je tijd daar!!
  6. Ria Zwijnenburg:
    11 oktober 2023
    Selma wat heerlijk om te horen en zien. Ga genieten en een beetje caribisch werken dag
  7. Madelon:
    11 oktober 2023
    Ziet er prachtig uit! Geniet!
  8. Marianne van Donselaar:
    11 oktober 2023
    Oh heerlijk! Veel plezier!
  9. Rob:
    11 oktober 2023
    Getvr zon zee strand ....moet een straf zijn om daar te zijn Selma ...Veel plezier 😉
  10. Brenda:
    11 oktober 2023
    Wow, wat een plek…zo gaaf Selma …even wennen en vooral genieten 😁☀️😘!
  11. Carolien:
    Fijne tijd daar Selma . Het ziet er in ieder geval al heerlijk tropisch uit❤️
  12. Judith:
    12 oktober 2023
    Heerlijk, maak er een mooie tijd van! Go with the flow 💪🏼🙏🏼😘